ақылы медициналық қызмет көрсету туралы шарт жасауға

ЖАРИЯ ОФЕРТА

Алматы қ.

Бостандық ауданы, Радостовец көш, 333А үй

«03» қаңтар 2024 жыл

1.ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Осы жария оферта Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387 және 395 – баптарының тәртібімен "ImmunoHealth Kazakhstan" ЖШС - де (бұдан әрі-Орындаушы) медициналық қызмет алғысы келетін жеке тұлғаларға, сондай-ақ олардың заңды өкілдеріне (бұдан әрі-пациенттер) қатысты. Осы офертаны қабылдауға (акцептеуге) ниет білдірген жеке тұлғалардың акцепті мынадай іс-әрекеттердің бірін жүзеге асыру жолымен іске асырылады:

- клиникаға алдын ала жазылу;

- медициналық қызметтерді алуға ақпараттандырылған келісімге қол қою;

- Орындаушының кассасы арқылы медициналық қызметтерге алғашқы төлем жасау.

1.2. Оферта акцепті Пациенттің осы ұсыныстың барлық ережелерімен келісетінін білдіреді және Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387-бабына сәйкес медициналық қызметтер көрсету туралы шарт жасасуға тең.

1.3. Осы Офертаның қолданылу мерзімі 2024 жылғы 3 қаңтардан бастап 3 (үш) жыл деп белгіленеді.

1.4. Осы Офертада көрсетілген шарттар Орындаушының ақылы медициналық қызметтер көрсетуінің жария шартының талаптарын құрайды.

2. ШАРТТЫҢ МӘНІ

2.1. Ақылы медициналық қызметтер көрсету шартын (бұдан әрі – шарт) жасасуға арналған осы жария оферта бойынша орындаушы пациентке ақылы медициналық қызметтер көрсетуге міндеттенеді. Көрсетілетін қызметтердің тізбесі мен түрлері, көлемі, бірлік бағасы және көрсетілетін қызметтердің жалпы құны Орындаушы беретін (фискалдық) чекте пациент пен орындаушымен келісіледі.

2.2. Орындаушы медициналық қызметті жүзеге асыруға қолда бар мемлекеттік лицензияға және ҚР қолданыстағы нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес қызметтер көрсетеді, ал Пациент көрсетілетін қызметтердің құнын уақтылы төлеуге және медициналық қызметтерді сапалы көрсетуді қамтамасыз ететін орындаушы мамандарының талаптары мен ұсынымдарын орындауға, сондай-ақ оған қажетті мәліметтерді хабарлауға міндеттенеді. Пациентке көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі мен құны қызмет көрсету сәтінде өзекті Орындаушының прейскурантымен белгіленеді.

3. ТӨЛЕМ

3.1. Қызметтер пациенттерге олардың еркі бойынша ақылы негізде өз қаражатынан немесе үшінші тұлғалардың қаражаты есебінен көрсетіледі.

3.2. Пациент қызмет көрсету басталғанға дейін оның құнының 100% төлейді. Егер көрсетілетін қызметтердің құнын дәл анықтау мүмкін болмаған жағдайда Пациент емдеуші дәрігердің келісімі бойынша көрсетілетін қызметтердің алдын ала құны мөлшерінде депозит енгізеді, ол толық пайдаланылмаған немесе ішінара пайдаланылған жағдайда Орындаушы пациентке 3 (үш) жұмыс күні ішінде қайтаруға тиісті.

3.3. Қызметтерге ақы төлеу қолма-қол, сондай-ақ қолма-қол ақшасыз тәсілмен, Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында, Орындаушының кассасы арқылы немесе осы Шартта көрсетілген Орындаушының банктік шотына төлеу арқылы жүзеге асырылады.

3.4. Қызметтердің бағаларын Орындаушы бекітеді және сайтта жариялайды және/немесе тікелей клиникаға орналастырылады.

3.5. Пациенттің қызмет көрсету аяқталғаннан кейін қызметтен бас тартуы қабылданбайды.

3.6. Пациент төлем шарттарын бұзған жағдайда, осы Шарт бойынша Орындаушы медициналық қызмет көрсетпейді.

3.7. Пациент касса қызметкерлерін қоспағанда, қызметкерлерден сыйақы немесе өзге де артықшылық туралы өтініштердің келіп түсу фактілері туралы Орындаушының әкімшілігіне хабарлауға міндетті. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес емдеуші дәрігердің, көмекшілердің және басқа да адамдардың сыйақы қабылдауы қылмыстық жазаланатын іс-әрекет болып табылады.

4. ҚЫЗМЕТТЕРДІ КӨРСЕТУ ШАРТТАРЫ МЕН РЕТІ

4.1. Осы Шартты орындау кезінде Пациент пен Орындаушы (бұдан әрі-бірлесіп Тараптар деп аталатын) ҚР халқына медициналық қызметтер көрсетуді реттейтін қолданыстағы заңнаманы басшылыққа алады.

4.2. Тәртіпті сақтау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін клиникада бейнебақылау жүргізіледі.

4.3. Орындаушыға бару келесі ережелерді қарастырады:

·       манипуляциялық кабинеттерге кірген кезде пациентке бахила кию ұсынылады;

·       суық мезгілде Пациент сырт киімді гардеробта қалдыруы тиіс, жылдың кез келген уақытында сырт киіммен медициналық кабинетке  кіруге тыйым салынады;

·       Пациент белгіленген уақыттан 10 (он) минут бұрын келуі керек, сәйкестендіру және медициналық құжаттаманы қалыптастыру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжаты болуы керек. Бұл ретте Пациент өзінің жеке деректерін: аты-жөні, ЖСН, жасы, тұрғылықты жерінің мекенжайы және байланыс телефоны туралы ақпарат беруі қажет;

·       "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" ҚР Кодексіне сәйкес кез келген медициналық көмекті алмас бұрын Пациент ақпараттандырылған келісімге қол қоюы тиіс;

·       қабылдауға келісілген уақытта келу мүмкін болмаған жағдайда Пациент Орындаушыны телефон арқылы мүмкіндігінше тез арада хабардар етуге міндеттенеді. Әр пациентке жазылуына сәйкес белгілі бір қабылдау уақыты беріледі. Кешігу және қабылдаудың кешігуі көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетіп, келесі пациентті қабылдаудың кешігуіне әкелуі мүмкін.

·       Науқас кабинетке дәрігердің шақыруы бойынша кіреді. Қабылдау жүріп жатқан кезде дәрігердің кабинетіне шақырусыз кіруге тыйым салынады.

4.4. Орындаушыға барған кезде пациенттер мен олармен бірге жүретін адамдар Орындаушының мүлкіне ұқыпты қарау қажет. Мүліктің кез келген түріне залал келтірілген жағдайда (жойылу, бүліну, зақымдалу және т.б.) кінәлі адам өз еркімен келтірілген залалды талап қойылған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтейді немесе әкімшіліктің оны заңда белгіленген тәртіппен кінәліден өндіріп алуға құқығы бар.

4.5. Пациентке Орындаушының медициналық қызметкерлерінің нұсқауларын (ұсыныстарын) орындамау көрсетілетін медициналық қызметтің сапасын төмендеуіне, оның мерзімінен бұрын аяқталуына немесе денсаулық жағдайына теріс әсер етуіне әкеліп соғуы мүмкін екендігі туралы хабарланды.

4.6. Пациент медициналық қызметкерлердің нұсқауларын, ұсыныстары мен тағайындауларын бұзған жағдайда, егер медициналық қызмет көрсетуді тоқтату пациенттің өміріне және айналасындағылардың денсаулығына қауіп төндірмесе, Орындаушы осы бұзушылықтар анықталған сәттен бастап осы шарттан бас тартуға құқылы. Бұл ретте нақты көрсетілген қызметтердің құны қайтарылмайды, ал Орындаушы пациенттің денсаулық жағдайының орын алуы мүмкін нашарлауы үшін жауапты болмайды.

4.7. Алкогольді ішімдіктерді ішуге, Орындаушының кез келген ғимаратында темекі шегуге не сана мен мінез-құлықтың өзгеруіне әкелетін өзге де заттарды қабылдауға, қабылдау және манипуляциялар кезінде дауыстап сөйлесуге, шу шығаруға, есікті тарсылдатуға, ұялы телефонмен сөйлесуге, Орындаушының қызметкерлеріне немесе емханадағы өзге де адамдарды дөрекі сөйлеуге, не басқа адамдардың көзінше олармен сөзге келуге, қоқыс пен бахиланы еденге лақтыруға, жүгіруге қатаң тыйым салынады. Пациент оғаш мінез-құлық көрсетсе, медициналық қызметкерлерге дөрекі сөйлесе, алкогольге не есірткіге мас болса Орындаушының әкімшілігі, егер бұл оның өміріне қауіп төндірмесе, науқасты бақылаудан және емдеуден бас тарту құқығын өзіне қалдырады.

4.8. Ілесіп жүретін адамдардың (пациенттің заңды өкілдерінен басқа) кабинетте болуына емдеуші дәрігердің рұқсатымен және қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларды қоспағанда, оның барлық талаптары мен нұсқаулары орындалған жағдайда ғана жол беріледі.

4.9. Орындаушының ғимараттарында тазалық пен тәртіпті сақтау қажет. Қоқыс, пайдаланылған қорғаныс және жеке гигиена құралдары тек қоқыс жәшіктеріне тасталуы керек.

4.10. Пациенттерге Орындаушының аумағында және ғимараттарында әкімшіліктің алдын ала келісімінсіз кез келген құрылғыларда фото және бейнетіркеу жүргізуге тыйым салынады.

4.11. ЖРВИ, КВИ және т.б. эпидемиялар кезінде жеке қорғаныс құралдарын қолдану ұсынылады: респираторлық инфекциядан қорғауға арналған бір реттік маскалар, дәке немесе басқа таңғыштар.

4.12. Әрбір инвазивті араласудан бұрын Пациент алдын-ала мәтінін оқып алып, ақпараттандырылған келісімге қол қоюға міндетті.

4.13. Орындаушы осы Шартта баяндалған мінез-құлық ережелері сақталмаған жағдайда пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы.

4.14. Диагноз туралы ақпаратты, пациенттің ағзасының жай-күйін, емдеу және алдын алу үшін ұсыныстар мен тағайындауларды қамтитын пациенттің денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындылар, егер пациентке медициналық қызметкер олардың жұмыс уақытында берген болса, Орындаушының меншігі болып табылады. Пациент басқа медициналық ұйымдардың медицина қызметкерлеріне медициналық көмек алу мақсатында осы медициналық қорытындыларды ұсынуға құқылы. Осы Шартпен пациентке немесе өзге де адамдарға, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, пациенттің медициналық қорытындыларын бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік медиа және желілік байланыс қызметтерінде жариялауға, сондай-ақ Орындаушының келісімінсіз үшінші тұлғаларға көрсетуге тыйым салынады.

5. ҚҰҚЫҚТАР МЕН МІНДЕТТЕР

5.1. Орындаушы міндеттеледі:

·       ҚР Денсаулық сақтау және үздік клиникалық практика туралы заңнамасына сәйкес, шарт шеңберінде сапалы қызмет көрсетуге.

·       Пациентке көрсетілетін қызметтер және оның құны туралы қажетті ақпаратты ұсынуға, көрсетілген ақылы қызметтердің есебін жүргізуге.

·       Пациентті Орындаушының орналасқан жері (оның мемлекеттік тіркелген орны), жұмыс режимі, көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі туралы, олардың құны көрсетілген мәліметтерді, Орындаушының сайтында осындай ақпаратты жариялау арқылы мамандардың біліктілігі мен сертификаты туралы мәліметтерді қоса алғанда, осы қызметтерді көрсету және алу шарттары туралы мәліметтерді қамтитын қолжетімді және анық ақпаратпен қамтамасыз етуге.

·       Науқасты хабардар ету:

·       - қандай да бір қызмет түрлерін көрсетудің мүмкін еместігі туралы;

·       - шұғыл немесе жоспарлы стационарлық емдеуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы;

·       - қызметтердің нақты түрін көрсетудің қарсы көрсетілімдері мен ықтимал теріс салдары туралы.

·       Пациентке оның денсаулығының жай-күйін көрсететін медициналық құжаттамамен тікелей танысуды қамтамасыз етуге және пациенттің немесе оның өкілінің жазбаша талабы бойынша пациенттің денсаулық жағдайын көрсететін медициналық құжаттардың көшірмелерін беруге;

·       Дәрігерлік құпия және дербес деректер туралы заңнамаға сәйкес құпиялылық режимін қамтамасыз етуге.

5.2. Пациент міндеттеледі:

·       Медицина қызметкерлеріне, медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа тұлғаларға құрметпен қарауға, сондай-ақ басқа пациенттердің құқықтарын құрметтеуге.

·       Орындаушыға (талап бойынша) жеке басын куәландыратын құжатты және орындаушы бекіткен және сайтта және/немесе клиникада жарияланған нысан бойынша ақылы негізде медициналық қызметтер көрсетуге ерікті түрде хабардар етілген келісімді ұсынуға.

·       Осы Шарт шеңберінде орындаушыға берілген өзінің дербес деректерін (Аты-жөні, туған күні, тұрғылықты мекенжайы, жынысы, денсаулық жағдайы туралы мәліметтер және т.б.) жинауға, сақтауға және өңдеуге келісім беруге.

·       Осы шартты жасасу сәтінде өзекті баға прейскурантына сәйкес ұсынылатын қызметтердің ақысын төлеуге.

·       Орындаушының сапалы қызмет көрсетуі мақсатында мынадай талаптарды орындау қажет: Орындаушыны дәрігердің қабылдау сапасына әсер етуі мүмкін кез келген мән-жайлар туралы (медициналық препараттарды, тағамдарды, сусындарды қабылдау туралы, ағзаның жеке ерекшеліктері туралы және т.б. ақпарат) уақтылы хабардар етуге.

·       Орындаушыға залал келтірілген жағдайда Орындаушыға келген залалдың орнын толтыруға.

·       Орындаушыға өз денсаулығының жай-күйі туралы (немесе осы Шарт соның мүдделері үшін жасалған бала) қажетті ақпаратты ұсынуға және емдеуші дәрігерге мынадай мәліметтерді хабарлауға:

-аллергия, гепатит, ЖИТС, бронх демікпесі, жүрек-тамыр жүйесі аурулары, венерологиялық аурулар, туберкулез сияқты өткен немесе бар аурулар туралы;

- пациенттің және оның отбасы мүшелерінің тұқым қуалайтын және психикалық аурулары туралы;

- өткерген жарақаттар, хирургиялық араласулар туралы;

- қан құю және инъекциялар туралы (осы шарт жасалғанға дейін екі жыл бұрын);

- жүргізілген профилактикалық егулер туралы;

- осы шарт жасалғанға дейін күнтізбелік бір ай ішінде инфекциялық науқастармен болған немесе мүмкін байланыс туралы;

- медициналық препараттарға төзбеушілік туралы;

- басқа медициналық мекемелерде қатар емделу туралы;

- зиянды әдеттері туралы;

- емделуші дәрігер сұратқан пациентке медициналық қызметтерді толық және сапалы көрсету үшін қажетті өзге де мәліметтер.

·       Емдеу нәтижелеріне қол жеткізу және сақтау үшін Орындаушының барлық тағайындаулары мен ұсыныстарын орындауға.

5.3. Орындаушы құқылы:

Келесі жағдайларда пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға:

- Пациент алкогольдік, есірткілік немесе уытты мас күйінде болған кезде;

- Пациентте емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуге қарсы көрсетілімдер анықталған жағдайларда;

- Пациент Орындаушының ұсыныстарын орындамаған жағдайда;

- Пациент нақты қызмет түрлерін көрсету кезінде қажетті құжаттарды ресімдеуден/қол қоюдан бас тартқан жағдайда (медициналық араласуға ерікті түрде ақпараттандырылған келісім және т. б.);

- қауіпсіз медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету мүмкін болмаған жағдайда;

- пациенттің қызмет көрсетуге мүмкіндік бермейтін анатомиялық және/немесе физиологиялық ерекшеліктері болған кезде.

·       Пациенттің алдын ала келісімі бойынша қызмет көрсету уақытын өзгерту, кезектен тыс жіті ауру белгілері бар Пациентті қабылдау, емдеуші дәрігерді ауыстыру.

·       Пациент қызмет көрсетудің белгіленген уақытынан 10 (он) минуттан артық кешіккен жағдайда Орындаушы Пациенттің жазылған уақытын ауыстыруға немесе жоюға құқылы.

·       Пациенттердің дербес деректерін сақтауға және өңдеуге, оларды өз қалауы бойынша иесіздендірілген түрде пайдалануға.

·       ҚР ДСМ бекіткен диагностика және емдеудің клиникалық хаттамаларын немесе тиісті хаттамалар болмаған кезде дәрігерлердің тәжірибесін басшылыққа ала отырып, диагноз қоюға және емдеуге бағытталған қажетті қызметтер көлемін өз бетінше айқындауға.

·       Орындаушыға байланысты емес мән-жайлар бойынша, оның ішінде форс-мажорлық (заңды тыйымдар және дүлей зілзалалар), сондай-ақ үшінші тұлғалардың әрекеттері (әрекетсіздігі) салдарынан қызметтерді мерзімінен бұрын көрсету немесе қызмет көрсету мерзімін ұлғайтуға.

5.4. Пациент құқылы:

·       Орындаушы қызметкерлері мен қызмет көрсетуге қатысатын басқа да адамдар тарапынан сыйлы және ізгі қарым-қатынасқа;

·       оның емдеуші дәрігерінің және оған қызмет көрсетуге тікелей қатысатын басқа да адамдардың аты-жөні, лауазымы, жұмыс тәжірибесі және біліктілік деңгейі туралы ақпарат алуға;

·       санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы талаптарға сәйкес келетін жағдайларда тексерілуге және емделуге;

·       тиісті балама болған жағдайда басқа емдеуші дәрігерге ауысуға;

·       ҚР заңнамасына сәйкес медициналық араласуға ерікті түрде ақпараттандырылған келісімге;

·       Пациент немесе оның заңды өкілі, заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, медициналық араласудан бас тартуға немесе оны тоқтатуды талап етуге құқылы. Медициналық араласудан бас тартқан кезде пациентке немесе оның заңды өкіліне ол үшін қолжетімді нысанда орын алуы мүмкін салдарлар түсіндірілуі тиіс. Орын алуы мүмкін салдарын көрсете отырып, медициналық араласудан бас тарту медициналық құжаттамадағы жазба ретінде ресімделеді және оған пациент не оның заңды өкілі, сондай-ақ медицина қызметкері қол қояды;

·       Орындаушы әкімшілігіне, сондай-ақ бақылаушы және /немесе қадағалаушы органдарға немесе сотқа шағыммен жүгінуге;

·       заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда,  өзінің медициналық көмекке жүгіну фактісі, денсаулық жағдайы, диагнозы туралы ақпаратты және оны тексеру және емдеу кезінде алынған өзге де мәліметтерді Орындаушы қызметкерлерінің құпия сақтауына.

·       тексеру нәтижелері, аурудың болуы, оның диагнозы мен болжамы, емдеу әдістері, олармен байланысты қауіп, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары және жүргізілген емдеу нәтижелері туралы мәліметтерді қоса алғанда, өз денсаулығының жай-күйі туралы қолда бар ақпаратты өзі үшін қолжетімді нысанда алуға.

6. ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ

6.1. Осы Шартты орындау мақсатында "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" ҚРЗ-ға сәйкес Пациент Орындаушыға өзінің дербес деректерін (оның ішінде: аты-жөні, туған күні, жеке басын куәландыратын құжаттың деректері, жеке сәйкестендіру нөмірі, тіркеу мекенжайы және тұрғылықты мекенжайы, байланыс деректері және т. б.), өзінің дербес деректерін, сондай-ақ медициналық қызметтерді алу мақсатында пациенттің денсаулық жағдайына қатысты арнайы дербес деректерді өңдеуге өзінің келісімін ұсынады. Аталған келісім пациенттің дербес деректеріне қатысты жоғарыда көрсетілген мақсаттарға қол жеткізу үшін қажетті, шектеусіз: жинауды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, өзгертуді), пайдалануды, таратуды (оның ішінде беруді), иесіздендіруді, бұғаттауды, жоюды, сондай-ақ кез келген өзге де әрекеттерді жүзеге асыруды қоса алғанда, қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес деректермен  кез келген іс-әрекеттерді жүзеге асыруға беріледі. Дербес деректерді өңдеу мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады: автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып дербес деректерді өңдеу, автоматтандыру құралдарын пайдаланбай дербес деректерді өңдеу (автоматтандырылмаған өңдеу).

6.2. Тараптар осы Шарттың талаптарын орындау кезінде екінші Тараптан алынған кез келген ақпаратты құпия сақтау жөнінде өзара міндеттемелер қабылдайды.

6.3. Ақпаратты үшінші тұлғаларға беру не осы Шартта құпия деп танылған ақпаратты өзге де жария ету екінші Тараптың жазбаша келісімін алғаннан кейін ғана (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда) жүргізілуі мүмкін.

6.4. Пациенттің немесе оның өкілінің келісімімен дәрігерлік құпияны құрайтын мәліметтерді басқа адамдарға, оның ішінде лауазымды адамдарға пациентті тексеру және емдеу мүддесі үшін беруге жол беріледі (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда).

6.5. Пациенттің медициналық құжаттарында қамтылған және дәрігерлік құпияны құрайтын ақпаратты пациенттің немесе оның өкілінің келісімінсіз өзінің жай-күйіне байланысты өз еркін білдіруге қабілетсіз пациентті тексеру және емдеу мақсатында және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда беруге жол беріледі.

6.6. Орындаушы қызметкерлері жасаған медициналық тексерулерінің нәтижелері пациенттерге жеке немесе WhatsApp мобильді қосымшасы арқылы пациенттің тіркеу кезінде көрсеткен телефон нөмірі бойынша хабарланады.

7. ЖАУАПТЫЛЫҚ

7.1. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған немесе тиісінше орындамаған тарап Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

7.2. Орындаушы Пациенттің осы Шарттың талаптарын бұзуы себеп болған осы Шартты орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де негіздер бойынша жауаптылықтан босатылады.

7.3. Орындаушы көрсеткен қызметтер үшін Пациенттің берешегі туындаған жағдайда, Орындаушы Пациент көрсетілген қызметтер үшін толық ақы төлегенге дейін осы Шарт бойынша одан әрі қызметтер көрсетуді тоқтата тұруға құқылы.

7.4. Пациент Орындаушының медициналық қызметкерлерінің ұсыныстары мен талаптарын 2 (екі) және одан да көп рет орындамаған жағдайда, Орындаушы осы Шартты біржақты соттан тыс тәртіппен бұзуға құқылы.

7.5. Осы Шарт бойынша өзінің құқықтары бұзылды деп есептейтін Тарап екінші Тарапқа өзінің талаптарын баяндай отырып хат жіберуге құқылы. Талап алған Тарап оған Заңда белгіленген тәртіппен жауап беруге міндетті.

7.6. Орындаушы келесі жағдайларда көрсетілетін қызметтердің нәтижесі үшін жауап бермейді:

- оның барысында операцияға дейін Орындаушыға қол жетімді әдістермен диагноз қоюға болмайтын туа біткен және жүре бара пайда болған өзгерістер анықталған кездегі операцияның қанағаттанарлықсыз косметикалық нәтижесі;

- Пациенттің емделу жөніндегі ұсыныстарды орындамауы және пациенттің денсаулығының нашарлауына әкеп соққан өзге де іс-әрекеттер жасауы;

- Пациенттің талабы бойынша медициналық көрсетілімдерсіз қызмет көрсету;

- егер емдеу жоспары пациенттің келмеуі немесе оның емдеуді жалғастырудан бас тартуы себебінен орындалмаса;

- қолдануға рұқсат етілген дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарға бұрын байқалмаған аллергияның немесе төзімсіздіктің пайда болуы;

- орындаушыда қызмет көрсеткеннен кейін үшінші тұлғалардың медициналық араласуы;

- егер пациентке бұл жағдайда іс жүзінде көрсетілетін медициналық қызметтер тиімсіз болуы мүмкін екендігі туралы ескертілсе, пациенттің емдеуді жалғастырудан ақпараттандырылған бас тартуы;

- пациенттің денсаулығының одан әрі жай-күйі үшін, сондай-ақ жалпы емдеуден немесе жекелеген медициналық араласудан бас тартуға байланысты асқынулардың пайда болғаны үшін;

- осындай дәрілік заттар мен препараттарды дайындаушы олардың аннотациясында пайда болу мүмкіндігін көрсеткен дәрілік заттар мен препараттарды қолданудың жанама әсерлерінің басталғандығы үшін;

- егер көрсетілген медициналық қызметтің тиімсіздігі немесе келтірілген зиян дәрігердің сондай ақпараттың болмауының салдары болса, пациенттің дәрігерге өткен аурулар, аллергиялық реакциялар, қарсы көрсетілімдер туралы хабарлау жөніндегі міндетін орындамауы.

7.7. Басқа жағдайларда Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

7.8. Орындаушының мүлкіне залал келтірілген жағдайда Пациент келтірілген залалды толық көлемде өтеуге міндетті.

8. ТАРТЫСТЫ ЖАҒДАЙЛАРДЫ ШЕШУ ТӘРТІБІ

8.1. пациенттің құқықтары бұзылған жағдайда, ол (оның заңды өкілі) Орындаушының әкімшілігіне жазбаша түрде шағымдана (наразылық білдіре) алады. Шағымға (наразылыққа) жедел жауап алу үшін пациентке байланыс телефонының нөмірін қалдыру ұсынылады.

8.2. Шағым (наразылық) оны алған сәттен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралады. Шағымға (наразылыққа) жауап пациентке жазбаша түрде өзі көрсеткен мекенжай бойынша пошта арқылы жіберіледі не пациенттің қалауы бойынша оған тиісті уақытта жеке өзіне табысталуы немесе ауызша нысанда түсіндірілуі мүмкін.

8.3. Науқас барлық сұрақтар, шағымдар мен ұсыныстар бойынша Орындаушыға жүгіне алады.

8.4.Орындаушының басшылығы тарапынан шағымдар қанағаттандырылған жағдайда Пациент көрсетілген қызметтер үшін төленген ақшалай қаражатты қайтаруға құқылы. Шағым қанағаттандырылған сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде қызметтер (қолма-қол ақшамен немесе қолма-қол ақшасыз) төленген тәсілмен салынады.

9. ТАРИФТІК САЯСАТ

9.1. Қызметтердің құнын Орындаушы өз бетінше айқындайды және олар бекітілген прейскурантта белгіленеді. Ресми сайтта жарияланған қызметтердің бағасы туралы ақпарат әрдайым Орындаушының тізімдемесіндегі ақпаратпен бірдей болады.

9.2. Орындаушы әлеуметтік негіздер бойынша өз қызметтеріне жеңілдіктер бермейді: мүгедектік, зейнеткерлік жас, көп балалы ана және т. б.

9.3. Орындаушы сайтта, әлеуметтік желілер арқылы немесе кез келген басқа тәсілмен хабарланатын уақытша акциялар шеңберінде өзінің жекелеген қызметтеріне жеңілдіктер ұсынады.

10. ТАРАПТАРДЫҢ РЕКВИЗИТТЕРІ МЕН ҚОЛЫ

10.1. Тараптар дәрігердің қабылдауына жазылу кезінде көрсеткен ақпаратты пациенттің деректемелері деп санаған жөн деп сөзсіз келіседі.

10.2. Орындаушының реквизиттері:

 «ImmunoHealth Kazakhstan» ЖШС

БСН 221140053696

ҚР,050060, Алматы қ., Бостандық ауданы,

Радостовец көш, 333А үй, 204 ғимарат,

Тел.:

e-mail:

есепшот KZ82601A861010961461,

"Қазақстан Халық Банкі" АҚ,

БСК HSBKKZKX

 

  ПУБЛИЧНАЯ ОФЕРТА
на заключение договора оказания платных медицинских услуг

г. Алматы

Бостандыкский район, ул. Радостовца, дом 333А

«03» января 2024 года

1.ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1. Настоящая публичная оферта обращена к физическим лицам, а также их законным представителям (далее – Пациенты), желающим получить медицинские услуги в TOO «ImmunoHealth Kazakhstan» (далее - Исполнитель), в порядке статей 387 и 395 Гражданского кодекса Республики Казахстан. Акцепт физическими лицами, желающими принять (акцептировать) данную оферту, совершается путем осуществления одного из следующих действий:

- осуществление предварительной записи в клинику;

- подписание информированного согласия на получение медицинских услуг;

- первой оплаты медицинских услуг через кассу Исполнителя.

1.2. Акцепт оферты означает, что Пациент согласен со всеми положениями настоящего предложения, и равносилен заключению Договора об оказании медицинских услуг в силу ст. 387 Гражданского кодекса Республики Казахстан.

1.3. Срок действия настоящей оферты устанавливается с 3 января 2024 года на 3 (три) года.

1.4. Перечисленные в настоящей оферте условия составляют условия публичного договора оказания платных медицинских услуг Исполнителем.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРА

2.1. По настоящей Публичной оферте на заключение договора оказания платных медицинских услуг (далее – Договор) Исполнитель обязуется оказывать Пациенту платные медицинские услуги. Перечень и виды Услуг, объем, цена за единицу и общая стоимость Услуг согласованы Пациентом и Исполнителем в (фискальном) чеке, выдаваемом Исполнителем.

2.2. Исполнитель оказывает Услуги, в соответствии с имеющейся государственной лицензией на осуществление медицинской деятельности и действующими нормативными правовыми актами РК, а Пациент обязуется своевременно оплачивать стоимость предоставляемых Услуг и выполнять требования и рекомендации специалистов Исполнителя, обеспечивающие качественное предоставление медицинских услуг, включая сообщение необходимых для этого сведений. Перечень и стоимость медицинских услуг, предоставляемых пациенту, устанавливаются прейскурантом Исполнителя, действующим на момент оказания услуг.

3. ОПЛАТА

3.1. Услуги оказываются Пациентам по их волеизъявлению на платной основе из собственных средств или за счет средств третьих лиц.

3.2. Пациент оплачивает 100% от стоимости Услуги, до начала её предоставления. В случае если невозможно точно определить стоимость Услуг Пациент, по согласованию с лечащим врачом, вносит депозит в размере предварительной стоимости Услуг, который в случае полного неиспользования или частичного использования, подлежит возврату Исполнителем Пациенту в течение 3 (трёх) рабочих дней.

3.3. Оплата Услуг осуществляется как наличным, так и безналичным способом, в национальной валюте Республики Казахстан, через кассу Исполнителя или на банковский счёт Исполнителя, указанный в настоящем Договоре.

3.4. Цены на Услуги утверждаются Исполнителем и размещаются на сайте и/или непосредственно в клинике.

3.5. Отказ Пациента от Услуги после завершения ее оказания, не принимается.

3.6. При нарушении Пациентом условий оплаты, медицинские услуги по настоящему договору Исполнителем не оказываются.

3.7. Пациент обязан сообщать в администрацию Исполнителя о фактах поступления просьб о вознаграждении или ином предпочтении от персонала, за исключением сотрудников кассы. Прием вознаграждений лечащим врачом, помощниками и другими лицами согласно законодательству Республики Казахстан является уголовно наказуемым деянием.

4. УСЛОВИЯ И ПОРЯДОК ОКАЗАНИЯ УСЛУГ

4.1. При исполнении настоящего Договора Пациент и Исполнитель (далее –совместно именуемые Стороны) руководствуются действующим законодательством, регулирующим предоставление медицинских услуг населению РК.

4.2. Для соблюдения порядка и обеспечения безопасности в клинике ведется видеонаблюдение.

4.3. Посещение Исполнителя предусматривает следующие правила:

·     при входе в манипуляционные кабинеты Пациенту рекомендуется надеть бахилы;

·    в холодное время года Пациент должен оставить верхнюю одежду в гардеробе, вход в верхней одежде в медицинский кабинет запрещается в любое время года;

·    Пациенту необходимо подойти за 10 (десять) минут до назначенного времени, иметь при себе документ удостоверяющий личность, для идентификации и формирования медицинской документации. При этом необходимо, чтобы Пациент сообщил свои персональные данные: Ф.И.О., ИИН, возраст, адрес места жительства и контактный телефон;

·    согласно Кодекса РК «О здоровье народа и системе здравоохранения», перед получением любой медицинской помощи Пациент должен подписать информированное согласие;

·    при невозможности прибыть на прием в согласованное время, Пациент обязуется уведомить Исполнителя по телефону в самые короткие сроки. На каждого Пациента отведено определенное время приема согласно записи. Опоздание и задержка приема могут снизить качество оказываемой услуги и привести к задержке приема следующего Пациента.

·    Пациент входит в кабинет врача по его приглашению. Запрещается входить в кабинет врача без приглашения, когда там идет прием.

4.4. Во время посещения Исполнителя, Пациентам и лицам их сопровождающим, необходимо бережно относиться к имуществу Исполнителя. В случае причинения ущерба любому виду имущества (уничтожение, порча, повреждение и т.д.) виновный добровольно возмещает причиненный ущерб в течение 3 (трёх) рабочих дней с момента предъявления претензии, либо администрация имеет право взыскивать его с виновного в установленном законом порядке.

4.5. Пациент уведомлен о том, что несоблюдение указаний (рекомендаций) медицинского персонала Исполнителя могут снизить качество предоставляемой медицинской Услуги, повлечь за собой невозможность ее завершения в срок или отрицательно сказаться на состоянии здоровья.

4.6. В случае нарушения Пациентом предписаний, рекомендаций и назначений медицинского персонала, Исполнитель имеет право отказаться от настоящего Договора с момента обнаружения этих нарушений, если прекращение оказания медицинских услуг не угрожает жизни Пациента и здоровью окружающих. При этом стоимость фактически оказанных услуг не возвращается, а Исполнитель не несет ответственности за возможное ухудшение состояния здоровья Пациента.

4.7. Категорически запрещается распивать спиртные напитки, курить на крыльце, а также в любых помещениях Исполнителя, либо принимать иные средства, вызывающие изменение сознания и поведения, громко разговаривать, шуметь, хлопать дверьми, разговаривать по мобильному телефону во время приема и манипуляций, грубить персоналу Исполнителя или иным лицам, находящимся в клинике, либо выяснять отношения с ними в присутствии других лиц, бросать мусор и бахилы на пол, бегать. При некорректном поведении пациента, грубых высказываниях в адрес медицинского персонала, нахождения пациента в алкогольном либо наркотическом состоянии, администрация Исполнителя оставляет за собой право отказать пациенту в наблюдении и лечении, если это не угрожает его жизни.

4.8. Пребывание сопровождающих лиц (кроме законных представителей пациента) в кабинете допускается только с разрешения лечащего врача и при условии выполнения всех его требований и указаний, за исключением случаев, предусмотренных действующим законодательством.

4.9. В помещениях Исполнителя необходимо поддерживать чистоту и порядок. Мусор, использованные средства защиты и личной гигиены должны выбрасываться только в урны для мусора.

4.10. Пациентам запрещено на территории и в помещениях Исполнителя производить фото и видеофиксацию на любых устройствах, без предварительного согласования с администрацией.

4.11. Во время эпидемий ОРВИ, КВИ и пр. рекомендуется использовать индивидуальные средства защиты: одноразовые маски, марлевые или иные повязки, предназначенные для защиты от респираторной инфекции.

4.12. Перед каждым инвазивным вмешательством Пациент обязан подписать информированное согласие, предварительно изучив его текст.

4.13. Исполнитель имеет право отказать Пациенту в обслуживании в случае несоблюдения изложенных в настоящем Договоре правил поведения.

4.14. Медицинские заключения о состоянии здоровья Пациента, содержащие информацию о диагнозе, состоянии организма пациента, рекомендации и назначения для лечения и профилактики, являются собственностью Исполнителя, если были предоставлены пациенту медицинским персоналом в часы их работы. Пациент вправе предоставлять данные медицинские заключения в целях получения медицинской помощи медицинским работникам других медицинских организаций. Настоящим Договором, Пациенту или иным лицам, запрещено публиковать медицинские заключения Пациента в средствах массовой информации, социальных медиа и службах сетевого общения, а также показывать третьим лицам без согласования с Исполнителем, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ

5.1. Исполнитель обязуется:

·     Оказать Услуги, в рамках Договора, качественно, в соответствии с законодательством РК о здравоохранении и лучшей клинической практикой.

·     Предоставить необходимую Пациенту информацию об оказываемых Услугах и ее стоимости, вести учет оказанных платных Услуг.

·     Обеспечивать Пациента доступной и достоверной информацией, включающей в себя сведения о месте нахождения Исполнителя (месте его государственной регистрации), режиме работы, перечне оказываемых медицинских услуг с указанием их стоимости, об условиях оказания и получения этих услуг, включая сведения о квалификации и сертификации специалистов путем размещения такой информации на сайте Исполнителя.

·     Информировать Пациента:

- о невозможности оказания каких-либо видов услуг;

- о необходимости организации экстренного или планового стационарного лечения;

- о противопоказаниях и возможных негативных последствиях оказания конкретного вида услуг.

·     Обеспечивать Пациенту непосредственное ознакомление с медицинской документацией, отражающей состояние его здоровья, и выдавать по письменному требованию Пациента или его представителя копии медицинских документов, отражающих состояние здоровья Пациента;

·     Обеспечить режим конфиденциальности в соответствии с законодательством о врачебной тайне и персональных данных.

5.2. Пациент обязуется:

·     Уважительно относиться к медицинским работникам, другим лицам, участвующим в оказании медицинской помощи, а также уважать права других пациентов.

·     Предоставить Исполнителю (по требованию) документ удостоверяющий личность и добровольное информированное согласие на оказание медицинских услуг на платной основе, по форме утвержденной Исполнителем и размещенной на сайте и/или в клинике.

·     Предоставить согласие на сбор, хранение и обработку своих персональных данных (фамилия, имя, отчество, дата рождения, адрес проживания, пол, сведения о состоянии здоровья и др.) предоставленное Исполнителю в рамках настоящего Договора.

·     Оплатить стоимость предоставляемых Услуг согласно прейскуранту цен, действующему на момент заключения настоящего договора.

·     В целях качественного предоставления Услуг Исполнителем, выполнить следующие требования: своевременно проинформировать Исполнителя о любых обстоятельствах, которые могут повлиять на качество приема врача (информация о приеме медицинских препаратов, пищи, напитков, об индивидуальных особенностях организма и т.д.).

·     В случае причинения ущерба Исполнителю возместить понесенные Исполнителем убытки.

·     Предоставить необходимую для Исполнителя информацию о состоянии своего здоровья (либо ребенка, в интересах которого заключен настоящий Договор) и сообщить лечащему врачу следующие сведения:

-о перенесенных или имеющихся заболеваниях, в т.ч. аллергия, гепатит, СПИД, бронхиальная астма, заболевания сердечно-сосудистой системы, венерические заболевания, туберкулез;

-о наследственных и психических заболеваниях Пациента и членов его семьи;

-о перенесенных травмах, оперативных вмешательствах;

-о переливании крови и инъекциях (за два года до заключения настоящего Договора);

-о проведенных профилактических прививках;

-о состоявшемся или возможном контакте с инфекционными больными в течение одного календарного месяца до заключения настоящего Договора;

-о непереносимости медицинских препаратов;

-о параллельном лечении в других медицинских учреждениях;

-об имеющихся вредных привычках;

-иные, запрошенные лечащим врачом сведения, необходимые для полного и качественного оказания Пациенту медицинских услуг.

·     Соблюдать все назначения и рекомендации Исполнителя для достижения и сохранения результатов лечения.

5.3. Исполнитель имеет право:

Отказать в оказании Услуг Пациенту в следующих случаях:

-при нахождении Пациента в состоянии алкогольного, наркотического или токсического опьянения;

-в случаях выявления у Пациента противопоказаний к проведению лечебно-диагностических мероприятий;

-при несоблюдении Пациентом рекомендаций Исполнителя;

-в случае отказа Пациента от оформления/подписания документов, являющихся необходимыми при оказании конкретных видов услуг (добровольное информированное согласие на медицинское вмешательство и т.п.);

-при невозможности обеспечения безопасного оказания медицинской услуги;

-при наличии анатомических и/или физиологических особенностей Пациента, не позволяющих оказать Услугу.

·     Изменять время оказания Услуг по предварительному согласованию с Пациентом, принимать Пациента с симптомами острого заболевания вне очереди, заменять лечащего врача.

·     В случае опоздания Пациента более чем на 10 (десять) минут к назначенному времени получения услуги, Исполнитель вправе перенести или отменить запись Пациента.

·     Хранить и обрабатывать персональные данные пациентов, использовать их в обезличенном виде по своему усмотрению.

·     Самостоятельно определять объем необходимых Услуг, направленных на установление диагноза и лечение, руководствуясь клиническими протоколами диагностики и лечения, утвержденными МЗ РК, или опытом врачей при отсутствии соответствующих протоколов.

·     Оказать Услуги досрочно или увеличить срок оказания Услуги, по независящим от Исполнителя обстоятельствам, в т.ч. форс-мажорным (юридические запреты и стихийные бедствия), а также вследствие действий (бездействия) третьих лиц.

5.4. Пациент имеет право на:

·    уважительное и гуманное отношение со стороны работников Исполнителя и других лиц, участвующих в оказании Услуг;

·    получение информации о фамилии, имени, отчестве, должности, опыте работы и уровне квалификации его лечащего врача и других лиц, непосредственно участвующих в оказании ему Услуг;

·    обследование и лечение в условиях, соответствующих санитарно-гигиеническим и противоэпидемическим требованиям;

·    перевод к другому лечащему врачу при наличии соответствующей альтернативы;

·    добровольное информированное согласие на медицинское вмешательство в соответствии с законодательством РК;

·     Пациент или его законный представитель имеет право отказаться от медицинского вмешательства или потребовать его прекращения, за исключением случаев, предусмотренных законом. При отказе от медицинского вмешательства Пациенту или его законному представителю в доступной для него форме должны быть разъяснены возможные последствия. Отказ от медицинского вмешательства с указанием возможных последствий оформляется записью в медицинской документации и подписывается Пациентом либо его законным представителем, а также медицинским работником;

·     обращение с жалобой к администрации Исполнителя, а также в контролирующие и /или надзирающие органы или в суд;

·     сохранение работниками Исполнителя в тайне информации о факте его обращения за медицинской помощью, состоянии здоровья, диагнозе и иных сведений, полученных при его обследовании и лечении, за исключением случаев, предусмотренных законодательными актами.

·     получение в доступной для него форме имеющейся информации о состоянии своего здоровья, включая сведения о результатах обследования, наличии заболевания, его диагнозе и прогнозе, методах лечения, связанном с ними риске, возможных вариантах медицинского вмешательства, их последствиях и результатах проведенного лечения.

6. КОНФИДЕНЦИАЛЬНОСТЬ

6.1. В целях исполнения настоящего Договора в соответствии с ЗРК «О персональных данных и их защите» Пациент предоставляет Исполнителю свои персональные данные (в том числе: фамилия, имя, отчество, дата рождения, данные документа, удостоверяющего личность, индивидуальный идентификационный номер, адрес регистрации и адрес проживания, контактные данные и прочее) и дает свое согласие на обработку своих персональных данных, a также специальных персональных данных, касающихся состояния здоровья Пациента, в целях получения медицинских услуг. Указанное согласие предоставляется на осуществление любых действий в отношении персональных данных Пациента, которые необходимы для достижения вышеуказанных целей, включая без ограничения: сбор, систематизацию, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), использование, распространение (в том числе передача), обезличивание, блокирование, уничтожение, а также осуществление любых иных действий с персональными данными в соответствии с действующим законодательством. Обработка персональных данных осуществляется следующими способами: обработка персональных данных с использованием средств автоматизации, обработка персональных данных без использования средств автоматизации (неавтоматизированная обработка).

6.2. Стороны принимают взаимные обязательства по сохранению в тайне любой информации, полученной от другой Стороны при исполнении условий настоящего Договора.

6.3. Передача информации третьим лицам, либо иное разглашение информации, признанной настоящим договором конфиденциальной, может производиться только после получения письменного согласия второй Стороны (за исключением случаев, не требующих такого согласия в соответствии с законодательством).

6.4. С согласия Пациента или его представителя допускается передача сведений, составляющих врачебную тайну другим лицам, в том числе должностным лицам, в интересах обследования и лечения Пациента (за исключением случаев, не требующих такого согласия в соответствии с законодательством).

6.5. Предоставление информации, содержащейся в медицинских документах Пациента и составляющей врачебную тайну, без согласия Пациента или его представителя допускается в целях обследования и лечения Пациента, не способного из-за своего состояния выразить свою волю, и в иных случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

6.6. Результаты медицинских обследований персоналом Исполнителя сообщаются Пациентам либо лично, либо посредством мобильного приложения WhatsApp по номеру телефона, указанному Пациентом при регистрации.

7. ОТВЕТСТВЕННОСТЬ

7.1. Сторона, не исполнившая или ненадлежащим образом исполнившая обязательства по настоящему Договору, несет ответственность в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

7.2. Исполнитель освобождается от ответственности за неисполнение или ненадлежащее исполнение настоящего Договора, причиной которого стало нарушение Пациентом условий настоящего Договора, а также по иным основаниям, предусмотренным законодательством Республики Казахстан.

7.3. При возникновении задолженности Пациента за оказанные Исполнителем услуги, последний имеет право приостановить дальнейшее оказание услуг по настоящему Договору до полной оплаты Пациентом уже оказанных услуг.

7.4. В случае невыполнения Пациентом 2 (двух) и более раз рекомендаций и требований медицинского персонала Исполнителя, последний имеет право расторгнуть настоящий Договор в одностороннем внесудебном порядке.

7.5. Сторона считающая, что ее права по настоящему Договору нарушены, вправе направить другой Стороне письмо с изложением своих претензий. Сторона, получившая претензию, обязана ответить на нее в установленном законом порядке.

7.6. Исполнитель не несет ответственности за результат предоставляемых услуг в следующих случаях:

- неудовлетворительный косметический результат операции при обнаружении в ее ходе врожденных иди приобретенных изменений, которые не могли быть диагностированы доступными для Исполнителя методами до проведения операции;

- несоблюдения Пациентом рекомендаций по лечению и совершения иных действий, повлекших ухудшение здоровья Пациента;

- предоставления услуг по настоянию Пациента без наличия медицинских показаний;

- если план лечения не выполнен по причине неявки Пациента или его отказа продолжить лечение;

- возникновения не отмечавшихся ранее аллергии или непереносимости на лекарственные средства и изделия медицинского назначения, разрешенные к применению;

- медицинского вмешательства третьих лиц после оказания услуг у Исполнителя;

- информированного отказа Пациента от продолжения лечения, если Пациент был предупрежден о том, что фактически оказываемые в этом случае медицинские услуги могут быть неэффективными;

- за дальнейшее состояние здоровья Пациента, а также за возникновение осложнений, связанных с отказом от лечения в целом либо отдельных медицинских вмешательств;

- за наступление побочных эффектов от применения лекарственных средств и препаратов, на возможность наступления которых изготовитель таких лекарственных средств и препаратов указывал в аннотации к ним;

- не исполнение Пациентом обязанности по информированию врача о перенесенных заболеваниях, аллергических реакциях, противопоказаниях, если неэффективность оказанной медицинской услуги или причиненный вред явились следствием отсутствия у врача такой информации.

7.7. В остальных случаях стороны несут ответственность в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

7.8. В случае причинения ущерба имуществу Исполнителя Пациент обязан возместить причиненный ущерб в полном объеме.

8. ПОРЯДОК РАЗРЕШЕНИЯ КОНФЛИКТНЫХ СИТУАЦИЙ

8.1. В случае нарушения прав Пациента, он (его законный представитель) может обращаться с претензией (жалобой) в письменном виде в администрацию Исполнителя. Для оперативного получения ответа на претензию (жалобу) Пациенту рекомендуется оставить номер контактного телефона.

8.2. Претензия (жалоба) рассматривается в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней с момента её получения. На претензию (жалобу) ответ в письменном виде направляется Пациенту по почте по указанному им адресу, либо по желанию Пациента может быть вручен ему лично в согласованное время или разъяснен в устной форме.

8.3. Пациент по всем вопросам, жалобам и предложениям также может обратиться к Исполнителю.

8.4. В случае удовлетворения жалобы руководством Исполнителя Пациент имеет право на возврат денежных средств, уплаченных за оказанные услуги. Возврат осуществляется в течение 10 (десяти) рабочих дней с момента удовлетворения жалобы тем же способом, каким услуги были оплачены (наличным или безналичным путем).

9. ТАРИФНАЯ ПОЛИТИКА

9.1. Стоимость Услуг определяется Исполнителем самостоятельно и фиксируется в утвержденном прейскуранте. Информация о ценах на услуги, размещенная на официальном сайте, является всегда идентичной той информации, которая содержится в прейскуранте Исполнителя.

9.2. Исполнитель не предоставляет скидок на свои услуги по социальным основаниям: инвалидность, пенсионный возраст, многодетное материнство и пр.

9.3. Исполнитель предоставляет скидки на отдельные свои услуги в рамках временных акций, о которых сообщает на сайте, через социальные сети или любым другим способом.

10. РЕКВИЗИТЫ И ПОДПИСИ СТОРОН

10.1. Стороны безоговорочно соглашаются, что реквизитами Пациента следует считать информацию, указанную им при записи на прием к врачу.

10.2. Реквизиты Исполнителя:

TOO «ImmunoHealth Kazakhstan»

БИН 221140053696

РК, 050060, г.Алматы, Бостандыкский район,

Ул. Радостовца, дом 333А, помещение 204,

Тел.:

e-mail:

счет KZ82601A861010961461,

АО "Народный Банк Казахстана",

БИК HSBKKZKX


Контакты

Юридический и фактический адрес:


Республика Казахстан, г. Алматы

улица Радостовца, дом № 333А, 204

+7 708 816 64 37